Marketing to handel aktywny, wychodzący naprzeciw potrzeb klienta, próbujący odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłujący te potrzeby uświadamiać i pobudzać a nawet kreować – i zaspokajać je. Przedwojenni mieszkańcy Wlenia (Lähn) zapewne nie znali tego słowa. Wiedzieli jednak jak ściągnąć do swojej miejscowości turystów i co im zaoferować żeby zechcieli zostać tu dłużej. Stąd hotele, pensjonaty i liczne kawiarnie. Starannie utrzymane ścieżki i szlaki turystyczne. Cisza i piękno małego zadbanego prowincjonalnego miasteczka. Z informacją o swojej miejscowości starali się docierać na różne sposoby. Wydając kartki pocztowe (Łącznie wydano ok. 90 różnych pocztówek z widokami Wlenia) oraz, jakbyśmy to dzisiaj nazwali, folderów reklamowych. Jeden z nich możemy zaprezentować na zdjęciach poniżej. Dobrej jakości papier starannie dobrane fotografie wskazują jak wielką wagę przywiązywano do promocji swojego miasta.